Den 17. januar er det duket for Rhetoricas årlige fagdag, der temaet er STRATEGISK KOMMUNIKASJON.
Vi har hentet inn fire anerkjente og dyktige fagpersoner som skal dele sine erfaringer fra bransjen, nærmere bestemt:
Haakon Dagestad – seniorrådgiver i Firsthouse, tidligere Stabssjef for Erna Solberg.
Øystein Bonvik – gründer av PR-operatørene (nå Mereris), som nå jobber som rådgiver, skribent og foredragsholder. Bonvik ga nylig ut boken ”Suksess med egne medier”, som handler om virksomheters stadig økende bruk av egne medier.
Celin Huseby – nordisk kommunikasjonssjef for ekstern kommunikasjon i Mondelēz International, en matvaregigant som forvalter sjokolade, kjeks, sukkervarer, kaffe og pulverdrikker.
Eivind Ljøstad – sjefredaktør i Fædrelandsvennen, en stilling han har besittet siden 2010. Tidligere har han blant annet vært administrerende direktør i reklamebyrået Dale+Bang, samt sjefredaktør i Agderposten.
Strategisk kommunikasjon er et bredt og stadig mer aktuelt tema for bedrifter, organisasjoner og virksomheter i alle størrelser og fasonger. Denne dagen kan absolutt være matnyttig for deg i bransjen, du som kommunikasjons- eller mediestudent, lærer eller bare nysgjerrig på temaet.
Programmet for dagen ser slik ut:
Kl. 10.00 Celin Huseby
Kl. 11.00 Haakon Dagestad
Kl. 12.00 Lunsj
Kl. 13.00 Eivind Ljøstad
Kl. 14.00 Øystein Bonvik
Kl. 15.00 Diskusjon
Kl. 20.00 Fest, Rederiet
Diskusjonen kl. 15.00 vil dreie seg om hva vi som kommunikasjonsstudenter lærer vs. hva arbeidslivet faktisk krever. Her vil vi spørre de fire foredragsholderne våre, og få ulike erfaringer og innspill.
Arrangementet er gratis og åpent for alle.
Fagdagen avrundes med storfest på Rederiet! Dørene åpner kl 20.00, og for de første som kommer vil det være overraskelser på lur. Temaet er Mad Men-inspirert aka classy dress to impress. Billettene koster 100 kr (kjøpt på forhånd), og dette inkluderer en velkomstdrink (prosecco). For mer informasjon om festen og billettsalg, se eventbeskrivelsen her: https://www.facebook.com/
Sees!